Dnes je streda, 21.apríl 2021, meniny má: Ervín
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Chyby, ktorých sa dopúšťaš na ceste za vysnívanou postavou

február 07, 2021 - 23:54
Nepochybne si sa už zopár krát rozhodla pre zmenu životosprávy a hľadáš najefektívnejší spôsob nadobudnutia vysnívaných línii.
Foto: 
shutterstock.com

Prebrowsuješ celý internet skrz naskrz, no postupom času zisťuješ, že žiadna z „osvedčených“ diét a detoxikačných kúr nefunguje. Ostaneš sklamaná a vzdáš sa. Tento cyklus zopakuješ hneď niekoľko ráz a miesto toho, aby si sa reálne zamyslela, kde je chyba, zahadzuješ rukavicu do ringu.

My ti teraz povieme zopár slov o prešľapoch , ktorých sa dopúšťaš na ceste za vytúženým cieľom.

1. Skratka nie vždy znamená rýchlejšie víťazstvo
Takmer vždy má práve opačný efekt. Pod pojmom skratky máme na mysli rôzne diéty, drinky a podobné „overené“ metódy ako schudnúť 12 kíl za 10 dní, a to dokonca bez toho, aby si musela cvičiť. Už len samotná číselná štatistika značí, že je to nereálne. Radšej sa sústreď na zdravé návyky a postupuj pomaly. Nemôžeš predsa čakať, že roky nič nerobenia obrátiš na fitness mód po týždni vláčenia jednoručiek. 

2. Miesto vody do seba leješ doslova vodopád kalórii
Za deň by si mala vypiť v priemere 2 litre vody. Áno, vody! Cola či na oko 100% džúsy sú síce tekutiny, no táto poučka pre ne žiaľ neplatí. V skutočnosti totiž názov na fľaši alebo krabici môže byť klamný. Sem tam hoď očkom smerom k hodnotám v tabuľkách, keď plánuješ vstrebať džbán svojej „100% originál bio organickej“ ovocnej šťavy. Stavím sa, že ostaneš nemilo prekvapená.

541.jpg

Foto: 
shutterstock.com

3. Držíš nezmyselné hladovky
Počula si už niekedy o tom, že čím menej ješ tým viac si škodíš? Akonáhle totiž prijmeš väčšiu porciu jedla (aj keď len o lyžičku), telo si od teba v rýchlosti vezme všetko, čo si požila, pretože sa zľakne, že toto je jeho prvá, no zároveň posledná večera.

4. Rozhádzaný spánkový režim
Spánok robí skutočné divy. Zrejme by si na to ani nepomyslela, ale sviežich 8 hodín vážne napomáha celému procesu. Málo spánku z teba urobí jednak podráždenú a nevrlú slečnu a po druhé, tvoj apetít sa rapídne zvýši.

5. Dávaš cukru bolestné zbohom
Prečo? Nikto ti predsa nekáže zanevrieť na svoj obľúbený keksík, len ich nejedz 25 za deň. Cukor je rovnako dôležitá zložka pre tvoj organizmus ako ktorákoľvek iná. Bez neho to s energiou ide dolu vodou. Avšak sladkosti a cukríky nie sú jediným zdrojom. Nájdeš ho aj v obyčajnom ovocí, plus je to omnoho zdravšia alternatíva. Tým pádom ostane vlk sýty, no i koza celá. 

- - Inzercia - -